Для участі в електронних аукціонах з продажу електричної енергії у спеціалізованих секціях на Українській енергетичній біржі необхідно:
- Ознайомитися з Регламентом організації та проведення електронного аукціону з продажу електричної енергії на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа», Тарифами на послуги ТОВ "Українська енергетична біржа".
- До 18:00 години робочого дня, що передує дню проведення аукціону, укласти з ТОВ "Українська енергетична біржа" Договір про організацію та проведення електронних аукціонів, для покупців приєднатися до нього на підставі Заяви про приєднання, що є невід’ємною частиною Договору про організацію та проведення електронних аукціонів.
Для цього на сайті Біржі в розділі АКРЕДИТАЦІЯ – "Доступ до торгів електроенергією" перейти за посиланням "Електронні аукціони. Акредитація on-line" (вкладення "Спеціалізовані секції") та заповнити в електронній формі заяву-анкету, до якої додаються відскановані заархівовані документи, що мають бути чинними (дійсними) на момент їх подання. - Пройти курс навчання роботі в ПП БЕТС у версії "Electric Power" на Українській енергетичній біржі.
- Отримати логін та пароль доступу до ПП БЕТС у версії "Electrict Power".
- Приймати участь в електронних аукціонах згідно з розкладом аукціонів.
Матеріали для завантаження
(Спеціалізовані секції).
Увага!
Учасники біржових торгів приймають на себе всі ризики, пов’язані з можливими проблемами при застосуванні кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису, а саме: виникнення помилок, збоїв та розривів зв’язку з серверами кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг тощо.
Для зменшення подібних ризиків рекомендуємо учасникам біржових торгів мати хоча б 2 (два) діючих кваліфікованих/удосконалених електронних підписів від рекомендованих КНЕДП.
Перелік КНЕДП для отримання кваліфікованого/удосконаленого підпису:
Розклад аукціонів з продажу електричної енергії
Увага! У разі, якщо відбулися зміни у вищезазначених документах та/або інформації, клієнт зобов’язаний надати оновлені документи та/або інформацію протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення таких змін.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (044) 35-700-75 або надіславши листа-заявку у довільній формі на e-mail: [email protected].