Шановні учасники біржових торгів та аукціонів в ПП БЕТС та ПП БЕТС у версії “Electric Power”

З 01 вересня 2020 року акти виконаних робіт (надання послуг) Ви будете отримувати в електронному вигляді.

Документи завжди були однією з фундаментальних основ для ведення підприємницької діяльності. Для швидкого та безпечного обміну документами, ТБ «Українська енергетична біржа» з 01 вересня 2020 року переходить на електронний документообіг, що забезпечить оперативність та комфортність отримання актів виконаних робіт

Відповідно до ст. 5 Закону № 851 електронний документ (ЕД) — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. ЕД завершується накладанням електронного підпису (ст.6 Закону № 851). Якщо виконано вимоги, перелічені у ст. 18 Закону № 2155, кваліфікований електронний підпис (КЕП) за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.

При цьому в ст. 8 Закону № 851 зазначено: юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Які переваги Ви отримаєте з електронним документообігом:

  • Це швидкий та досить доступний обмін інформації. Не потрібно тижнями чекати паперового листа сервісами поштового зв’язку! Процес отримання та підписання актів надання послуг тепер триватиме не більше кількох хвилин;
  • Не потрібно хвилюватися щодо пошуку місця зберігання документів, адже тепер вони будуть зберігатися в хмарному архіві протягом законодавчо визначеного часу;
  • У будь-який зручний час Ви можете переглянути свої документи, адже для користування сервісом необхідно лише з’єднання із мережею Інтернет;
  • Ви можете отримувати оригінали актів виконаних робіт в електронному вигляді з електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) у платформі «ПТАХ»:
  1. в системі M.E.Doc,
  2. в web-сервісі СОТА,
  3. в системі FlyDoc (1C);
  • БЕЗКОШТОВНА реєстрація за допомогою КЕП у будь-якій системі платформи «ПТАХ»;
  • БЕЗКОШТОВНИЙ обмін 50 (п’ятдесятьма) електронними документами в місяць з використанням платформи «ПТАХ», якщо Ви не є користувачем систем цієї платформи.

Рахунки для оплати послуг ТБ «Українська енергетична біржа», Ви, як і раніше, самостійно отримуєте по завершенню торгової сесії в ПП БЕТС та ПП БЕТС у версії “Electric Power” за результатами торгів. Якщо Ви бажаєте додатково отримати акти надання послуг у паперовому вигляді, звертайтеся за електронною адресою edocs@ueex.com.ua чи за номером телефону + 38 (044) 35-35-335.

Якщо у Вас виникли питання щодо реєстрації у системах платформи «ПТАХ», завітайте на сайт, або зверніться на гарячу лінію за номерами телефонів: +38 (098) 036-40-04, +38 (095) 036-40-04, +38 (073) 036-40-04.

Не залишайтеся осторонь сучасних тенденцій щодо захисту довкілля. Збережіть природу! Підписуйте акти виконаних робіт (надання послуг) в електронному вигляді!

Сподіваємося на взаєморозуміння та підтримку.
З повагою,
ТБ «Українська енергетична біржа».